Дахові рекламні конструкції

Дахові рекламні конструкції – найефективніша, але найдорожча реклама

Якщо вам потрібні зовнішня реклама великих розмірів, то найкращим варіантом будуть дахові рекламні конструкції. Вони мають особливості, зумовлені умовами установки. Перш за все, це пов’язано з ефектом парусності, що передбачає, що конструкція не може бути суцільною, інакше вона прийматиме на себе виняткове вітряне навантаження і прийде в непридатність.

Які технології використовуються і вартість такого замовлення

З цієї причини на дахах найчастіше встановлюють об’ємні літери, відповідно, вартість збільшується не тільки через розмір та особливості монтажу, але й дорожче технології виготовлення та матеріалів. Іншими словами, дахові рекламні конструкції – це за умовчанням дороге задоволення, але дуже ефектне і незабутнє.

Якщо ви хочете заощадити, краще вибрати архітектурну вивіску. Звичайно, питання скорочення бюджету залишається відкритим, тому що в цьому випадку немає парусності, немає інженерної конструкції для встановлення з урахуванням цих умов, але є свої особливості, що також впливають на вартість. Звісно, ​​у бік збільшення. Взагалі зовнішня реклама великих розмірів – це не лише найефективніша реклама, а й найдорожча. Але Coca-Cola зуміла прославитися на весь світ, в тому числі, завдяки таким унікальним рекламним конструкціям, які можна побачити і на Тайм-сквер у Нью-Йорку.

Переваги мега-конструкцій у зовнішній рекламі

Мега-конструкції в рекламі дуже популярні у банків, великих страхових компаній, рітейлерів, тобто тих, хто хоче глобально заявити про свою присутність на ринку. Безумовно, встановлення такої реклами у кількох містах забезпечує миттєву впізнаваність бренду. Іншими словами, якщо ви хочете покращити гудвілл компанії, а також просуваєте свою торгову марку, то для досягнення параметрів бренду фактично потрібне лише встановлення мега-конструкцій.

Чи варто очікувати на збільшення виручки?

Після встановлення дахових рекламних конструкцій багато замовників очікують сплеску відвідуваності і, як наслідок, зростання виручки. Чи буде такий ефект чи ні, залежить лише від характеристик бренду. Якщо мега-реклама повинна тільки нагадати споживачам, що такий бренд є на ринку, а про нього вже багато хто добре знає, звичайно, кількість покупців збільшиться. Наприклад, якщо йдеться про бренд піци, сиру, вина чи такої продукції. Але в будь-якому випадку покращиться впізнаваність бренду. І, наприклад, навіть раніше невідомі виробники продуктової групи зможуть відчути підвищення продажів у супермаркетах. Оскільки багато людей захочуть спробувати, про що йдеться.

Чому варто віддавати перевагу

Якщо вас цікавить дахова зовнішня реклама, потрібно скористатися послугами компанії, що має достатній досвід у цьому виді вивісок. Є кілька наріжних моментів у цьому питанні:

  • інженерні розрахунки, що спираються на практичну складову установки;
  • доступ до високоякісних та дорогих матеріалів з великою знижкою, щоб клієнт не переплачував за послугу;
  • узгодження дахової конструкції.

Якщо не врахувати це відразу або не мати досвіду саме в даному напрямку зовнішньої реклами, роботи з виготовлення та встановлення можуть затягнутися. Сама конструкція може не витримати умов експлуатації. Обов’язково обмовте гарантійний ремонт у договорі під час замовлення зовнішньої реклами великих розмірів.

Ваша агенція зовнішньої реклами «Еліт».

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.