Як зробити вивіску, яка працюватиме. Або найефективніша реклама
В умовах військової кризи багато клієнтів цікавляться, як же виглядає найефективніша реклама? На даний момент ефективно працюють гарні вивіски, які привертають увагу. І увага не завжди пропорційна вкладенням у зовнішню рекламу. І, звісно, інтернет.
Іншими словами, робочим пакетом реклами для будь-якого підприємства для стимуляції збуту вважаються вивіски у місцях продажу та інтернет-реклама за допомогою сайту. Новий сайт не ефективний, пасивні види просування без прокачування відвідування почнуть активніше працювати приблизно через 1,5-2 роки. Тобто для продажу вам знадобиться якісна вивіска та сайт, який ви використовуватимете, даючи контекстну рекламу.
Через час ви зможете зробити розкрутку сайту, наприклад, для просування в Youtube. Це ефективно, але не можна спрогнозувати реакцію у відповідь відвідувача, залежно від виду продукції, що просувається, можна зіткнутися з ефектом «відкладеної покупки». Тому краще рекламуватися не лише на великих платформах, а й за ключовими словами у пошуковій системі. Так потік потенційних клієнтів буде сегментованішим.
Як зробити вивіску ефективною?
Звичайно, більшість рекламістів вам скаже, що найефективніша реклама на фасаді – великі об’ємні літери. На практиці іноді все виходить з точністю навпаки. Що вкладення в дорогу зовнішню рекламу не завжди окупаються. Хоча величезні мега-літери або дахові конструкції привертають увагу перехожих і змушують запам’ятати бренд, це не тягне за собою підвищення продажів.
Набагато ефективніше працюють навісні фасади з цікавим підсвічуванням, об’ємні літери в стріт-рішенні (встановлені на рівні тротуару або у фонтані), стели з об’ємними літерами або баннерна реклама. Ці вивіски стоять по-різному, але можуть ефективно залучати клієнтуру. А найбільше запам’ятовується виявиться тіньова вивіска або покажчики з підсвічуванням, які обійдуться зовсім недорого.
Щоб у вас вийшла найефективніша реклама з усіх варіантів «зовнішності» навколишніх магазинів, спробуйте поставити себе на місце покупця. Що привабить особисто вас і спонукає не лише зайти до магазину, а й зробити покупку?
Інтернет-підтримка у рекламі
Якщо у вас є сайт, не забудьте поставити мітку на Google картах з фото магазину або закладу. Розмістіть на сайті фото вивіски для запам’ятовування, інтерактичне меню або прайс, щоб потенційний відвідувач міг зрозуміти, що за скільки зможе у вас купити. Використовуйте для розсилки пропозицій технологію доповненої реальності, тобто відправляйте push-повідомлення на телефон людям, що проходять повз. Цікаві підходи завжди спонукають перехожих до більш уважної реакції та купівлі. Принаймні ваш магазин їх зацікавить і це буде рушійною силою покупки. Саме так виглядає найефективніша реклама.
Ваше агентство зовнішньої реклами «Еліт», Київ