Бренд-менеджмент при виробництві вивіски з підсвічуванням

Професійний бренд-менеджмент очима виробника вивіски з підсвічуванням

Вивіска з підсвіткою – це один з перших видів реклами, з якого починають просувати магазин, ресторан, кафе, салон або сервісний центр. Підсвічування допомагає розширити функції фасадної реклами та збільшити охоплення, а також реалізувати ефектне оформлення фасаду магазину, кафе, бару чи салону. Робота над вивіскою умовно ділиться на дві частини: бренд менеджмент і задоволення технічним вимогам до фасадної рекламної конструкції. По завершенню робіт отриманий результат у вигляді проекту і візуалізації вивіски повинен бути затверджений в бюро архітектури міста.

Бренд-менеджмент – це?

Щоб розібратися, що представляють собою процеси бренд-менеджменту, для початку треба розібратися з брендом. Спрощено для розуміння так називається торгова марка з добре сформованим у покупців чином або іміджем. Брендуванням, відповідно, називається розробка іміджу в контексті способів просування і вибраних каналів комунікації.

Современный бренд-бук
Сучасний брендбук описує всі рекламні шаблони

Результат зазвичай фіксується в спеціальному документі – бренд-буку або книзі бренду. У неї входять логотипи, як будуть виглядати вивіски, візитки, промо-зони та інші елементи іміджевої реклами. Бренд-бук можна робити в комплексі або поступово. Останній варіант особливо підходить для малого бізнесу, не зацікавленого в великих на першому етапі витратах.

Якість формування бренду, звичайно ж, буде залежати і від якості брендування. Для цих цілей є і спеціальні методики, про які ми розповімо докладніше. Але в цілому весь образ бренду повинен говорити про те, що і які якості купує споживач при придбанні. Це може бути екологічна чистота продукту, висока якість з довірою до виробника (наприклад, молочної продукції без пальмового масла) і так далі.

Типы коммуникации в рекламе и бренд-менеджменте
Типи комунікації в рекламі і брендменеджменті

Вивіска з підсвіткою традиційно витримується в фірмових кольорах, на ній часто пишуть основний слоган і використовують елементи фірмового стилю. Йдеться про логотип, символах і іконах, які запропонували в рекламному агентстві.

Як перенести елементи брендування на вивіску з підсвіткою?

Спочатку визначимося в поняттях. Під вивіскою з підсвічуванням будемо розуміти світловий короб, який встановлюється на фасаді над вітринами магазина. Іноді в цій якості сприймається лайтбокс-мимоход, функції якого мають на увазі залучення уваги людини, що не піднімає голову на вітрину і фасад. Відповідно, лайтбокс може бути встановлений вгорі або внизу з кріпленням на фасад (як в прикладі). І по-різному працювати зі споживачем.

Стандартный пакет наружной рекламы для магазина
Стандартний пакет зовнішньої реклами для магазину

Якщо в разі круглого лайтбоксу мимохідь для оформлення міні-вивіски досить логотипу і назви. При нижньої установці така зовнішня реклама використовується як інформаційний сітілайт. Розглядаючи ці дві вивіски з підсвічуванням, легко зрозуміти функції і підкреслити особливості верхнього світлового короба. Він повинен бути досить великим і містити досить великі елементи фірмового стилю, щоб залучати перехожих на досить великій відстані.

Бренд-менеджментом у фасадній рекламі вважається максимальне залучення уваги потенційних споживачів. Елементи реклами повинні бути носіями фірмового стилю.

Світловий короб замовники часто хочуть замінити об’ємними літерами. Однак, це більш дорога і складна у виробництві рекламна конструкція. Вартість вивіски з об’ємними літерами буде дорівнює приблизно ціні за всю вхідну групу на основі традиційної вивіски з підсвічуванням.

Вимоги виробника до зовнішньої реклами

Коли йдеться про просування в місцях продажів, більше уваги приділяється дизайну однієї вивіски, а комплексного оформлення фасаду рекламою магазину, бару, сервісного центру. Вхідна група може мати об’єднану конструкцію. Іншими словами на стінах будуть розміщені світлові короби або пластикові конструкції, які будуть єдиним цілим з верхньої і основний вивіскою з підсвічуванням. Приклади таких ідей ми показуємо з окремому розділі блогу «Ідеї зовнішньої реклами».

Одна вивіска не може забезпечити охоплення, який можна отримати при грамотно спроектованої вхідній групі. Основою проекту завжди стають інженерні вимоги.

Вони враховують:

  • способи кріплення з урахуванням навантаження на фасад;
  • особливості підключення до електроенергії;
  • пристрій відведення вологи (це необов’язково, так як вивіски роблять на основі LED-технологій, але цей процес підвищує довговічність конструкції);
  • облік сезонної і атмосферної навантаження;
  • бюджет покупця.

При розробці дизайну завжди запрошується інженер, який перевіряє реалізація. З ним також погоджується вартість робіт в кожному окремому випадку. Це необхідно, щоб забезпечити тривалу і просту і тривалу експлуатацію фасадної реклами без необхідності ремонту.

Удачі в просуванні і чекаємо ваших відгуків,

ваше агентство зовнішньої реклами «Еліт».

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *