Реклама в електронній комерції проти фасадних рекламних конструкцій
Відкриваючи бізнес, багато підприємців стають перед дилемою вибору способу просування. На даний момент найбільш актуальними вважаються два варіанти «розкрутки» – це реклама в електронній комерції та фасадні рекламні конструкції. Хоча ці два види залучення покупців абсолютно різні, ми постаралися їх порівняти між собою. Це допоможе нашим замовникам в період формування перших рекламних бюджетів.
Фасадні рекламні конструкції – вартість і ефективність
До фасадним рекламним конструкціям відносять всі види зовнішньої реклами. Вони призначені для просування торгової марки і встановлюються, наприклад, на дахах і стрімких площинах. Основна мета такої реклами полягає в тому, щоб домогтися впізнаваності назви і логотипу компанії. Це може бути фінансова установа, добре відома марка одягу або продуктів харчування.
Мега-конструкції
Фасадні рекламні конструкції мега-розмірів – функції і особливості:
- хороший огляд на великій території;
- окремі об’ємні елементи;
- підсвічування для ефектного зовнішнього вигляду в темряві;
- розрахунок кліматичних і атмосферних навантажень (парусність);
Зазвичай для таких рекламних конструкцій виготовляються об’ємні букви і елементи. Так як в даному випадку окремі модулі виявляються дешевше і більш прийнятні з точки зору надійності кріплення через так званої «парусність». Якщо кріплення здійснюється на стіну, то модульна реклама простіше в монтажі і, відповідно, менше буде коштувати.

Якщо ви хочете виготовити вхідну групу для магазину, то відштовхуватися потрібно від функцій або, іншими словами, переслідуваних цілей. Така рекламна вивіска повинна, перш за все, привертати увагу перехожих, інформувати про послуги та акції, зупиняти погляд і бути запам’ятовується за назвою і логотипом.
Вхідна група
Функції вхідної групи магазину:
- завоювати увагу перехожих – це реалізується за допомогою яскравих кольорових акцентів або динамічної підсвічування вночі;
- зупиняти погляд зайнятих перехожих при будь-якому куті огляду – лайт-бокс-мимоход;
запам’ятатися – бути оригінальною; - повідомити потенційному клієнту про послуги – міжвіконний або віконні постери;
- повідомити клієнту про акції – сіті-лайт, штендер, мобільні постери.
Якщо ваш потенційний покупець знаходиться серед перехожих, саме його і потрібно залучати. Подбайте про те, щоб покупець бачив вивіски з усіх точок підходу до магазину. Агентство зовнішньої реклами «Еліт» може запропонувати не тільки рекламні вивіски на магазин, але і ландшафтні конструкції з підсвічуванням і без. Наприклад, газонний лайтбокс з об’ємною конструкцією, рекламну підсвічування екстер’єру, неонову рекламу.
Електронна комерція – на що можна розраховувати
Інтернет-магазин, реклама в пошукових системах, соціальних мережах орієнтована на віддалених покупців. Якщо ваш споживач територіально рассосредоточен, а магазин більше працює як салон, то немає сенсу робити велику рекламну конструкцію на фасаді.
Досить звичайної вивіски з підсвічуванням. Її ще називають світловим коробом, розміри якого підбираються виходячи з бажань, дизайну і бюджету. Підсвічування у всіх випадках повинна робитися з урахуванням особливостей місцезнаходження магазину. Наприклад, вона не повинна потрапляти в ближнє поле зору мешканців будинків. Якщо потрібна нічна реклама, рекомендуємо додатково виготовити і встановити сіті-лайт, він буде нижче рівня огляду мешканців житлових будинків.
Якщо магазин працює як сервісний центр, салон, склад або офіс, а основний обсяг збуту формують точки електронних продажів, фасадні рекламні конструкції повинні бути невеликими і функціональними. Основна функція вивісок – навігаційна. Їх використовують як покажчики. У цьому випадку акцент в зовнішній рекламі робиться на лайтбокси та рекламу в електронній комерції.
Удачі в просуванні,
ваше агентство зовнішньої реклами «Еліт».