Філософія Білла Бернбаха (у фасадній рекламі)

Рекламний менеджмент очима метрів (не тільки для фасадної реклами)

В Україні реклама як послуга досить тривіальна, так як жодне рекламне агентство не змогло домогтися популярності в широких. Але в західному світі все інакше. Є й легендарні імена і кампанії, які, в цілому, і створили світовий рекламний ринок. Саме в такому середовищі зараз працює і український сектор фасадної реклами. Саме ці приклади піднімають планку виконуваних робіт агентства зовнішньої реклами «Еліт».

Після закінчення війни Америка досить довго відновлювалася від військового шоку, але швидше, ніж європейські країни. Тому більш активне зростання автомобільної промисловості, тільки завоювала популярність на початку XX століття, почався після війни саме тут. У США кинулися і європейські компанії, зокрема, добре відомий Volkswagen, який піддався санкціям, по суті, через прямий протекції Гітлера.

vw beetle5

vw beetle6

У той період VW як виробник був пересічним, тільки пробиває на американський ринок. І пробивався він з новою міні-моделлю «Beetle» (Жука »), в розробці якої брав все той же фюрер, внісши зміни в задню частину кузова. За його бажанням її зробили більш округлої.

Історія VW буде цікава тим власникам бізнесу, які виходять на ринок з унікальним власним продуктом і не впевнені в тому, що підприємство буде вигідно. Агентство зовнішньої реклами «Еліт» застосовує підходи Бернбаха у виробництві фасадної реклами та може допомогти вам просунути навіть другосортний товар на перші позиції. Саме така філософія Бернбаха.

Від маленького агентства в великий рекламний бізнес

Повоєнні послуги реклами в США чимось нагадували умови в Україні в 1990-х роках. На ринок увійшли креативні, активні, але невідомі фахівці. Ось в 1949 році Максвел Дейе, Білл Бернбах і Нед Дойль відкрили в Нью-Йорку рекламне агентство DDB. Вони ж і виконували завдання основних фахівців. Бернбах став креативним директором, Дейн займався фінансами.

У 1959 році їм пропонують взяти участь в розробці рекламної кампанії для «Beetle». Машина здавалася неконкурентоспроможною. Наслідки ми всі знаємо, що «Beetle» випускається до цих пір і став найбільш продаваною машиною нашої епохи. Рекламна кампанія, розроблена Бернбаха, посіла перше місце в списку кращих кампаній сучасності за версією «ADAge».

vw beetle2

Слоганом «Beetle» стало словосполучення «Think small» ( «Думай про малий»). Смислове навантаження знайшла образне віддзеркалення у всіх видах постерів. Незважаючи на те, що «Beetle» виглядав негарно, він став найпопулярнішим автомобілем в США, саме завдяки DDB.

Крім оригінального рекламного посилання DDB зробило кілька роликів, включаючи гумористичні «Похорон» і «Снегоочиститель». Сюжет ролика «Похорон» розгортається на похоронах американського багатія, який віддав все стан свого родича на «Beetle», тому що був упевнений у збереженні активів.

vw beetle2

Ролик про снігоочисник починався з засніжених пейзажів і слів: «Ви замислювалися про те, як добирається на роботу водій снігоочисника?». У темряві з’являються фари машини, водій добирався на роботу на «Beetle».

vw beetle1

Ще одним цікавим прикладом гарної рекламної кампанії стало просування автомобілів «Авіс» зі слоганом «Ми намагаємося бути старанніше». Невеликий виробник дійсно поступався автомобільної компанії і основного конкурента «Hertz». Визнання лідерства конкурента зіграло на руку до менш дорогому виробнику, який зайняв незабаром другу позицію після «Hertz».

Вільям Бернбах кожної своєю роботою доводив, що реклама повинна бути унікальною за змістом і будь-який товар може знайти свого покупця. Його команда придумувала ідеї, що викликають каскад перехресних асоціацій, які не тільки справляють враження, але і добре запам’ятовуються. При цьому вони відмінно просували другосортні товари на перші позиції рейтингу.

vw beetle4

Як це може бути застосовано в фасадної реклами

Наш досвід підказує, що точки продажів можна просувати тільки за рахунок грамотно спроектованої фасадної реклами. Причому фірмовий стиль магазину згодом може використовуватися для інших торгових точок. Так торгова марка поступово стає брендом зі своїм фірмовим стилем, відмінно впізнаваним споживачем. Один магазин – мережею зі своїми покупцями.

Ефектна вхідна група (вивіска) для магазину, кафе, салону або сервісного центру

Ви самі розумієте, що ефектна вивіска з підсвічуванням краще запам’ятовується, ніж логотип на візитній картці або буклеті. У порівнянні з ТВ та інтернет-рекламою охоплення у фасадній реклами, звичайно, менше. Але перевагою є те, що просуваючи свій бренд, і входять в безпосередній контакт зі споживачем, ви працюєте як би тет-а-тет і можете переконати в тому, що товар є найкращим саме для нього.

Стандартный пакет наружной рекламы для магазина
Вхідна група

Щоб уже нашим замовникам було легше вибрати вид вивіски з підсвічуванням або без, визначитися з об’ємними літерами і елементами, рекламне агентство «Еліт» пропонує взяти участь у постійно діючій акції. Учасники отримують знижку за комплексне замовлення вхідної групи для магазину.

У неї входить:

  • основна вивіска з підсвічуванням (світловий короб) або об’ємні букви;
  • лайтбокс-мимоход;
  • тротуарна сітілайт;
  • оформлення вітрини (обклеювання або рекламні плакати);
  • міжвіконний і віконні вивіски і лайтбокси.

В якості додаткового пропозиції доступні ростові фігури для газонів, цифрові вивіски для інтер’єрної та фасадної реклами.

Як зробити ефектну фасадну рекламу?

Наведемо кілька правил створення працюючої фасадної реклами:

  • фасадна реклама повинна потрапляти в поле зору споживача в огляді 360 градусів;
  • вивіски з підсвічуванням або без неї повинні бути великими, легко читаються і гармонійно виглядати на фасаді;
  • колірна гамма повинна бути чистою і добре сприймається (наприклад, чорний з жовтим, білий з жовтим, зелений з малиновим). Елементи реклами краще робити великими і кількістю переглядів з відстані 10-15 м;
  • плакати в вікнах або міжвіконний лайтбокси повинні містити інформацію про просувати продукцію або послуги, щоб створити стійку асоціацію фірмового стилю з продуктом;
  • якщо інформація часто змінюється, для реклами в місцях продажів можна додатково використовувати мобільні елементи, наприклад, банери, штендери. Їх дизайн змінюється в міру необхідності.

Не забудьте ознайомитися з таким поняттям, як дизайн-код Киева або свого міста.

Удачі в просуванні і чекаємо ваших відгуків,

ваше агентство зовнішньої реклами «Еліт».

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.