Красиві вивіски для магазину ар-нуво

Красиві вивіски для магазину та салону

Красиві вивіски для магазину одягу або салону в стилі ар-нуво

Часто наші клієнти звертаються до наших дизайнерів із питанням, як можна зробити красиві вивіски для магазину чи салону. Не завжди це питання знаходить задовільну відповідь через різні смаки та уявлення про красу та функціональність вивіски. З цієї причини ми публікуємо різні варіанти у просторі рішень.

Агентство зовнішньої реклами «Еліт» може виконати зовнішню рекламу за прикладом або прототипом або розробити унікальне рішення. Але в обох випадках є джерела натхнення. Ними можуть стати ескізи легендарних художників початку XX, які працювали в стилі ар-нуво.

Що є ар-нуво?

Це стиль, що відноситься до раннього модерну та заснований на рослинній стилізації. Художній напрямок був дуже популярним у рекламі. Багато рекламних плакатів на той час малювались саме у стилі ар-нуво. Вони стали шедеврами художнього мистецтва та відомі більшості сучасників. Насамперед, це «Пори Року» Альфонса Мухи, а також про низку інших художніх творів, які з’являлися на рекламі алкоголю, салонів, кафе та ресторанів.

Зараз ан-нуво також актуальний завдяки своїй витонченості та структурності. Справа в тому, що стилізація під цей стиль добре виглядає як оформлення вітрин та входу. В результаті виходять запам’ятовуються і красиві вивіски для магазинів та салонів. Графічне виконання говорить про своєрідну камерність стилю, тобто добре підходить для салонів краси, дорогих бутиків одягу та білизни. Якщо ви захочете зробити кав’ярню або кондитерську у цьому стилі, вас швидко запам’ятають мешканці прилеглих до закладу житлових районів.

Особливості використання стилю ар-нуво у зовнішній рекламі

Ар-нуво добре тим, що всі графічні об’єкти мають своєрідну та багато прикрашену рамку. Також структурним елементом стилю вважається коло, яке робить композицію більш концентрованою за художнім ефектом. У зовнішній рекламі подібні форми знаходять застосування:

  • по-перше, їх можна вписати в об’єкти правильної форми, тобто прямокутник, квадрат або коло;
  • по-друге, є відкриті елементи, характерні для вітражної техніки.

Таке оформлення добре виглядає на великих панорамних вікнах або на великих вхідних дверях. Стиль може знайти свій розвиток в інтер’єрі: в інтер’єрній рекламі, предметах декору чи дизайні приміщення. Доповніть цей стиль козирком із навісом у стилістиці того часу, і ваш салон, ресторан чи магазин знатимуть у всьому окрузі. Саме так має працювати гарна вивіска для магазину або салону – вона має бути незабутньою. Це добре реалізується коли дизайн вивіски спирається на архетипи.

Якщо ви хочете докладніше ознайомитись зі стилем ар-нуво, читайте нашу публікацію «Ар-нуво у сучасній зовнішній рекламі». Не забувайте про те, що гарні вивіски для магазину в цьому стилі мають бути виконані у натуральних стриманих тонах.

Ваше агентство зовнішньої реклами «Еліт», Київ.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.