Знакові вивіски і зовнішня реклама Coca-Cola і історія реклами компанії
Стильні вивіски і зовнішня реклама зі знаком Coca-Cola встановлюються, компанія є новатором не тільки у виробництві напоїв. Світовий виробник дійсно знає, як домогтися впізнаваності практично у 100% жителів планети. І навіть якщо ви не п’єте Coca-Cola, то ви обов’язково знаєте цей бренд. Сьогодні ми розповімо про деякі рекламних трюках і експериментах, які прославили цього виробника.

Різдвяні вантажівки Кока-Кола – добре знайома всім зовнішня реклама на транспорті
Одним із знакових рішень в сфері зовнішньої реклами стали вантажівки Кока-Кола. Їх знають в кожній країні, а поява стає справжнім святковою подією. Перевозять продукцію та подарунки на Різдво в спеціальних траках, прикрашених неоном, підсвічуванням і, звичайно, банерної рекламою. Щороку вони рухаються по певному маршруту. У багатьох містах накопичується безліч туристів з дітьми, щоб побачити це чудове різдвяне видовище.

Англійською вони відомі як Coca-Cola Christmas Caravan. Незважаючи на загальну думку, що ці вантажівки з’явилися десь в 1960-х роках, їм набагато менше років. Історія починається з 1995 року. Компанія займалася розробкою різдвяної рекламної кампанії. Завдання ставилося глобально, розробити символ Різдва, який стане і символом компанії.
Цим питанням зайнялося агентство W.B. Doner. Фахівці запропонували ідею зовнішньої реклами на транспорті та новорічного каравану. Для реалізації завдання залучили компанію Industrial Light and Magic, що займалася раніше освітленням сцен «Зоряних воєн». Перші вантажівки прикрашали 30 тис. Лампочок і зображеннями Санти на червоному тлі. Ніхто не міг сказати напевно, як сприйметься таке рішення.
При цьому реклама стала миттєвим хітом, а по ходу слідування каравану збиралося безліч людей з дітьми, які так зустрічали Новий рік і Різдво. Традиція стала настільки популярною, що рух каравану Кока-Коли заборонили в декількох європейських країнах, включаючи Великобританію. А виглядає це дійсно ефектно.
У 1996 році на вантажівках з’явився новий образ Санти, який розробив художник Хеддон Сандблом. В упаковці з таким Сантою по всьому світу стали продаватися різдвяні подарунки від Кока-Кола.
У 1998 році компанія транслювала ролик з вантажівками вже по всьому світу. Така реклама одночасно з’являлася на основних телеканалах понад 100 країн.
У 1999 році вийшов запам’ятався найбільше ролик, де машини виїжджали з каміна на радість дідусеві та онуку.
Караван Кока-Кола – це не ідея рекламного агентства
Насправді караван Кока-Кола з’явився не завдяки агентству W.B. Doner, його придумали випадково співробітники компанії. Причому перший раз акція стартувала саме в Росії в 2000 році, в Красноярську. Почалося все буденно. Водій святкового вантажівки запитав, куди везти решта 25 упаковок напою після об’їзду торгових точок. Ольга Суроткіна, глава PR-відділу, знайшла адресу найближчого дитячого будинку і відправила вантажівки туди.
Вони в’їхали несподівано ввечері, вихованці вже лягали спати. Під радісні крики дітей: «Кока-Кола приїхала», – були вивантажені святкові упаковки. Вручивши їх співробітникам, водії повернули караван в офіс.
У 2001 році все було більш підготовлено. Машини прикрашені світлодіодним шнуром, який був закуплений з грошей співробітників. Сценарій був реалізований в контексті ролика «Свято до нас приходить». Водіїв одягли в зелені костюми ельфів і підсвітили світлодіодами. На машини прикріпили колонки. Вантажівки були дуже красивими, а серед співробітників Кока-Коли стартувало цілий волонтерський рух.
Особливо красиво вантажівки дивилися на мосту Красноярська, переїжджаючи через Єнісей.
Найбільш знакові рекламні вивіски Coca-Cola
Coca-Cola, як і її співробітники, можуть бути унікальними. Вони не бояться експериментів. Найбільший рекламний щит в Південній півкулі встановлений в Сіднеї. З приводу статусу «найбільший», звичайно, це перебільшення. Але сіднейці вважають його пам’яткою міста, називаючи як «Знак Кока-Коли» чи «Знак коксу». Рекламу встановили в 1974 році. У Сіднеї цю зовнішню рекламу зарахували до об’єктів культурної спадщини.
Величезна вивіска Coca-Cola знаходиться на розі Вільям-стріт і Дарлінгхерст-роуд. Її часто називають Брамою до хреста, маючи на увазі перетин вулиць. Розмір зовнішньої реклами становить 41 * 13 м. Вивіска зроблена з вертикальних неонових трубок і підсвічується додатково 800 люмінісцентними лампами, які встановлені за відбивачами, здатними «показувати» на щиті 13 візерунків.
Щит Кока-Коли в Китаї
Іноді вивіски і зовнішня реклама стають об’єктом політичної помсти. Так було з рекламним щитом Кока-Коли в Китаї. Він був встановлений в 1974 році, з 2004 року здавався в оренду. 23 квітня 2008 року щит став об’єктом політичної реклами. На ньому помістили банер проти дій Китаю щодо Тибету. У 2015 році рекламна вивіска була оновлена. Відмінністю стало те, що нова зовнішня реклама була енергозберігаючої і могла змінювати колір.
Новий 3D-щит в Нью-Йорку
Нове чудо рекламної індустрії з’явилося в Нью-Йорку, щіт набагато перевершував відому пляшку коки в Лас-Вегасі. Це також інтерактивний щит, який змінює не тільки зображення, а й форму на вертикальній площині за допомогою висувних кубів. Виглядає це вражаюче.



Якщо вас цікавлять оригінальні вивіски і зовнішня реклама великих розмірів, звертайтеся в наше агентство.
Удачі в просуванні,
ваше агентство зовнішньої реклами «Еліт».