Неонові написи на стіні - MDO Centre

Неонові написи на стіні – як просте зробити елегантним

Неонові написи на стіні – можуть бути самодостатньою рекламою?

Сьогодні йтиметься про будівлю MDO в Майамі, яка розташована з південно-західної сторони 84 вулиці, поблизу Tamiami Trial. Чому ми вирішили розповісти про цей проект, тому що первинна споруда нагадує домову котельню, яка оригінально оформлена. І не тільки в тому, що є неонові написи на стіні, а сама вивіска досить проста, але стильна. Цей проект отримав премію за визначні досягнення в архітектурі у 2012 році від Американського інституту архітекторів.

Будівля з райдужних неонових написів на стіні

Зовні будівля MDO більше нагадує медичний центр чи лікарню. Фасад абсолютно білого кольору та невеликі неонові написи у форматі лайтбоксу. Є ще кілька цікавих моментів. Насправді йдеться про торговий центр, контекст якого визначається безліччю навколишніх офісних будівель. Зазначимо, що 84-вулиця відома тим, що знаходиться неподалік великих наземних парковок. Цьому району властиве нагромадження та безглуздість, оскільки він дуже нагадує наші вітчизняні промислові райони.

Дизайнери назвали цей архітектурний моветон какофонією будівель, які притаманні приміського пейзажу Майамі. Все досить м’яко за підходами, реалізація проекту недорога, але цей центр здалеку наче вихоплює твій погляд. Цей проект цікавий своєю доступністю, а також ефективністю, особливо у контексті вкладень. Що не завжди ефективна зовнішня реклама буде дуже дорогою.

Чим так геніально відрізняється MDO і за що премія

Будівля MDO змінила урбаністичні принципи цього району, притискаючи будинок до вулиці, а паркування розміщуючи по задній частині будинку. Воно різко контрастує із сусідніми будинками, розвиваючи, так би мовити, мову абстракції та стриманості. Чого тільки вартий неоновий напис на мерехтливому логотипі. Є кілька важливих архітектурних елементів, як поглиблений вхід з вітриною, білі стіни всередині та зовні, а на тлі білого інтер’єру контрастують 5000 чоловічих костюмів.

Звичайно, двооб’ємний торговельний простір є центральним елементом будівлі. Товар розміщується на виступах стін, стеля збірна та урбанізована. За рахунок вирішення є відчуття збільшеного обсягу простору. Це зовсім несподіване просторове відчуття, при цьому відвідувач завжди знаходиться у зоні природного світла. Але є області, де інтер’єри штучно освітлені за допомогою збірних світильників, які роблять торговий центр схожим на сусідів. Неонові написи у цьому проекті безперечно задають новий тренд зовнішньої реклами в архітектурі.

Ваше агентство зовнішньої реклами “Еліт”.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *