Новорічне оформлення вітрин у прикладах та фото

Новорічне оформлення вітрин у прикладах та фото

Новорічне оформлення вітрин у прикладах та фото

Агентство зовнішньої реклами, крім інших послуг, пропонує новорічне оформлення вітрин, яке ми намагаємося реалізувати нестандартно і з урахуванням бюджету замовника. Звісно, ​​у цьому допомагає закордонний досвід. Невелику добірку фото новорічного оздоблення магазинів пропонуємо до вашої уваги.

Зверніть увагу, що західні магазини приділяють особливу увагу прикрасі входу. Це робиться для того, щоб створити відвідувачам та перехожим різдвяний настрій та, таким чином, запросити до себе. Саме у новорічні свята за кордоном витрачається колосальна кількість особистих коштів на подарунки та інші покупки.

Інструменти залучення покупців у різдвяні свята

Які вимоги пред’являються магазинами під час замовлення зовнішньої реклами до різдвяних свят? Це, звичайно, привабливість та відповідність бюджету. Потрібно сказати, що в Україні через відсутність зайвих коштів у населення на Різдво купується небагато подарунків, і основні продажі йдуть через інтернет. Але при стимуляції продажів та оцінки ефективності все залежатиме від підходу.

Закордонним магазинам у цьому відношенні простіше, зазвичай вони знаходяться на центральних або спеціальних торгових вулицях і наслідують традиції оформлення, виділяючи себе на тлі. Будь-якому українському магазину потрібно створювати не лише концепцію продажу, а й продумувати, з якою мотивацією залучити до себе покупця. Причому в цьому всім залишаються зрештою продажі, а не презентація магазину роззявакам.

Ці моменти ми намагаємося пояснити нашому замовнику, якщо він очікує трохи більше, ніж гарне оформлення входу та вітрин у новорічні свята.

Розробка концепції продажів у новорічні свята

З огляду на те, що доводиться працювати з потенційним покупцем, який не готовий витрачати гроші, треба розраховувати на спонтанні покупки. Відповідно, відвідувачі краще витрачають невеликі кошти та менше роблять великі покупки. Проте їм варто запропонувати альтернативу. Вітрина має бути максимально символічно та одночасно інформативною.

Наприклад, як залучити відвідувачів до кафе:

  • запропонуйте подарункові вечері для пар та сімей за фіксованою ціною. При цьому наголошуйте на атмосфері вечері, на стравах і поки що невідомому подарунку. Молоді пари будуть зацікавлені у подарунку дитині або в солодощах: у формі новорічного бенто-торта, шоколадних солдатиках, бенгальських вогнях тощо. До цього можна запропонувати зробити більшу покупку або придбати купон на подібну вечерю 14 лютого або 8 березня;
  • красиво оформлена вітрина приваблює своєю святковістю. Якщо ви пропонуєте каву преміальних сортів, то варто зробити подарунки на її основі, і їх скласти на вітрині з цінниками. Передсвяткова метушня тим і хороша, що люди поспіхом роблять дорожчі подарунки та покупки, ніж розраховували, забезпечуючи собі гарний настрій.

На основі концепції виробляється новорічне оформлення вітрини. Звичайно, святковість є пріоритетним завданням. Для цих цілей можна використовувати різні гірлянди, робити інсталяції зі форм, що світяться, штор і фігур, доповнюючи їх якимось декором. Вітрина буде носієм інформації, яку можна розмістити на склі та розкласти або встановити на підвіконні.

Яке оформлення вітрин часто застосовується на Новий рік

Найчастіше використовуються ялинкові гірлянди з новорічними кулями, що не б’ються. Справа в тому, що навіть існуючі прикраси потрібно професійно встановити та прикріпити. Краще це зробить бригада із встановлення зовнішньої реклами. Це стосується і демонтажу прикрас з подальшим дбайливим зберіганням.

До цього оформлення можна додати неонову рекламу. Це можуть бути ялинки, назви, написи та інший декор, що створює новорічний настрій. На наш досвід, найпопулярнішими є фігури, що світяться. Наприклад, сніговики, що грають на гітарах, олені тощо. Приклад мальовничої новорічної прикраси за допомогою ландшафтних фігур можна побачити біля Великого театру у Москві.

Крім неону, використовуються різні гірлянди. Найпопулярнішим і цікавим видом оформлення є навіси, що світяться, які роблять зі світлодіодних гірлянд у вигляді штор. Вони приваблюють відвідувачів здалеку на тлі темних фасадів.

Доповнює все це різний декор. Ідуть у хід гілки, пофарбовані металізованими фарбами, ялинкові іграшки, гірлянди з фольги тощо.

Ми пропонуємо вам ознайомитись з фото новорічного оформлення вітрин закордонних магазинів, які можна взяти за основу для залучення відвідувачів у різдвяні свята.

 

Ваше агентство зовнішньої реклами «Еліт», Київ.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.