smeshnaya vyveska konditerskogo magazina 1

Смішні вивіски у фото

Смішні вивіски у фото та прикладах

Гумор є бездоганним рекламним інструментом, що відкриває серця потенційних клієнтів, але їм потрібно користуватися осмислено, викликаючи потрібні асоціації. На вулицях міст України рідко можна зустріти cмішні вивіски. Вони можуть бути не узгоджені з дрес-кодом міста або просто недоречні.

Проте нам вдалося підібрати кілька варіантів. І скрізь йдеться про поєднання прийомів передачі – вербального і візуального. Іншими словами, гумор може бути укладений у словах, а вивіска робиться простим способом. Але це не означає, що не можна зробити навпаки.

Ідеї ​​для кумедних вивісок

Вигадати словесний каламбур буде, на перший погляд, дешевше, ніж замовити смішну вивіску. Чому? Тому що замовити цікаву ідею або смішний слоган можна за подібною ціною, а зробити щось складне і реалізувати це у вивісці коштуватиме дорожче. Це пов’язано з додатковими елементами, які потрібно вирізати, повісити та підсвітити.

Ідея іноді визначає вартість

Смішна вивіска, якщо не йдеться про фразу з гострим гумором, повинна бути з динамічним підсвічуванням і включати об’ємні фігури, що реалізують закладений сенс. Готова вивіска матиме виправдано високу ціну, яка складатиметься із вартості досить дорогих матеріалів, цифрових модулів, світлодіодного підсвічування, роботи та монтажу. Додатково доведеться заплатити за виклик спецтехніки, за допомогою якої здійснюється монтаж зовнішньої реклами.

Досить високі витрати можуть не окупитися, якщо не буде продумана концепція продажів. Що це означає? Якщо асоціація, викликана кумедною вивіскою, незрозуміла, вона не спонукатиме перехожих до покупки. Можливо, вони її будуть використовувати як фото-зону або милуватися, проходячи повз.

Не варто створювати вивіски-бар’єри

Відвідувачі приймають вербально-візуальну конструкцію асоціативно. Наприклад, якщо вивіска занадто масивна, це буде бар’єром для входу у приміщення. Те саме стосується повністю закритих вікон, коли перехожі сприймають магазин, кафе, салон чи заклад як «закритий клуб».

Варіанти кумедних вивісок та їх реалізація у зовнішній рекламі

Іншими словами, замовляючи дорогу вивіску не можна перестаратися. Візуальний меседж можна зробити за допомогою невеликих фігур, встановлених на звичайній верхній вивісці. Наприклад, «Кафе для побачень» може зображати фігури дівчини та хлопця, який ганяється за нею на велосипеді, перед яким лежить дерево. Або ж для булочних можна зробити зображення фермера біля млина за відсутності вітру. Це реалізується за допомогою бюджетних матеріалів, наприклад, за допомогою неону.

Фото кумедних вивісок

Ми думаємо, що основна думка, яка полягає в тому, що до виробництва кумедної вивіски треба підійти осмислено та прагматично, зрозуміла. До реалізації ідей ми рекомендуємо все ж таки підходити комплексно, тобто використовувати для рекламного меседжа вітрини, зону при вході, простір вище вивіски та фасади.

Комплексний підхід, безперечно, не повинен «сперечатися» з дрес-кодом міста та архітектурою. У цьому комплексне рішення можна реалізовувати поступово. Наприклад, упродовж року.

Ваше агентство зовнішньої реклами «Еліт», Київ.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.