Вивіски для кафе, ресторану та клубу
Відвідуваність кафе багато в чому залежить від статків населення та ступеня комунікаційної взаємодії між людьми. Іншими словами, в кафе люди йдуть відпочити чи поспілкуватися та рідше спробувати якісь особливі страви. Спілкування в нашій побуті перекочувало в інтернет та смартфони, а відпочинок за філіжанкою кави став недозволеною розкішшю. Відвідувачі здебільшого відвідують фаст-фуди, щоб перекусити, та придбати якусь продукцію на вечерю або для ланчу, тому похід кафе часто поєднують із виходом до магазину. У цьому випадку, на вашу думку, які мають бути вивіски для кафе чи ресторану?
Мега-вивіски для фаст-фуду
Загалом розмір вивіски може бути пропорційний розмірам самого кафе. Чим більший заклад, тим більше і вивіска, яка ще неодмінно світиться, яскрава і привертає увагу. У таких закладах часто багато людей, які приходять поїсти, поспілкуватися з колегами по роботі та перекусити сім’єю та дітьми.
Тобто пріоритетом стає якісна та недорога їжа, а також просторий інтер’єр, що нагадує магазин. Психологічно люди йдуть магазинами, але можуть зайти і перекусити. Що ж робити тоді маленьким кафе? Насамперед, пропонувати затребувані речі, інформацію про які доносити за допомогою вивіски.
Компактні вивіски для кафе
Якщо фаст-фуди – це сучасна їдальня, то у кафе можна готувати ланчі та обіди, які можна з’їсти вдома та на роботі. В принципі, ту ж їжу потрібно запропонувати до замовлення і в приміщенні закладу. Тоді в цьому випадку вивіски для кафе повинні нести корисне навантаження, а ще краще зробити більш привабливу та яскраву композицію за допомогою єдиного оформлення вітрин та фасаду.
Наприклад, «Ланч-кафе» буде цікавим та інформативним рішенням. Вітрину можна прикрасити меню з оракалу. Так у перехожих чітко сформується образ, що саме тут можна купити ланчі для офісу та інколи придбати їжу для вечері вдома.
Тематичні вивіски
Коли у нас в офісі йдеться про тематичні вивіски, наші клієнти часто не можуть стримати посмішки. Але в цьому випадку йдеться про передачу сенсу та концепції кафе, вираженої креативно у формі вивіски для кафе. Наприклад, якщо може бути кафе-читальня, то чи не зовсім доречний заклад для випадкових знайомств? Більш доступним, але точно креативним варіантом може стати кафе-перукарня. Це реальна можливість приділити собі час на обід і поїсти. Доповненням можуть стати страви у стилі перукарської справи.
Тематичність та інформативність вивіски для кафе є форматом, що визначає успіх закладу. Саме цей підхід дозволяє вивести закостенілого роззяву в стан нормального покупця або відвідувача. Наше агентство зовнішньої реклами може запропонувати своє бачення нової вивіски для кафе. Ми можемо вас проконсультувати з усіх питань зовнішньої реклами.
Ваше агентство зовнішньої реклами «Еліт», Київ.