Вказники

Вказівники замість вивісок та інтер’єрне оформлення

Оформлення торгових центрів за допомогою покажчиків: інтер’єр та екстер’єр

Зовнішня реклама може задавати або розвивати концепцію оформлення інтер’єру та екстер’єру будівлі. Таким прикладом є вказівники, які можна зустріти на перехрестях, у парковій зоні, у великих торгових центрах, громадських місцях та державних установах. Скрізь функція таких конструкцій та виробів однакова – навігаційна та інформаційна. У межах інформації може бути подана і реклама. Оскільки покажчик є у виконанні певних вимог повноцінної рекламою.

Імітація інтерактивних покажчиків

Напевно, кожен з нас бачив рекламу, де вказівники на вулицях та в приміщеннях реалізовані за допомогою підсвічених міток, що показують напрямок на підставі даних, завантажених у доповнену реальність. Цю технологію нам обіцяли ІТ-компанії запровадити вже за 5-10 років. Вони пройшли, а медійне застосування практично не ускладнилося. Але мода на такі вказівники з’явилася.

Показчик

Як вони виглядають? Досить просто. Такі покажчики є конструкцією з інформацією, де присутні віддалені та близькі об’єкти. Причому необхідна кімната, до якої ви наблизилися, вхід до ліфта буде позначений зрушеним або пофарбованим в інший колір елементом. Такі прийоми навігації дуже популярні на багатьох сайтах, їх можна реалізувати у реальному середовищі у вигляді традиційних покажчиків. До того ж рекомендуємо це робити в одному дизайні.

Покажчики-стели

Цей цікавий варіант часто замінює вивіски. Вони, як правило, мають вертикальну конструкцію, можуть мати будь-які розміри – від великих до мініатюрних. Містить така зовнішня реклама основний рекламний блок, із зазначенням напряму чи позначки місцезнаходження і навігаційні елементи як назва фірм і логотипів.
Такі стели застосовуються в парках, відкритих торгових центрах, районах сімейної забудови.

Зовнішня реклама як частина дизайну будівлі

Вивіска, дахова конструкція, оформлення інтер’єрів вказівниками може розроблятися на ранньому етапі. Тоді зовнішня реклама вже може бути реалізована як архітектурна вивіска, тобто буде частиною архітектури будівлі. Інтер’єрна реклама стає частиною дизайн-проекту. З її допомогою можна організувати підсвічування, розмістити інформацію, зробити колірні акценти на стінах та стелі. Найбільш застосовуваним видом реклами цих цілей є покажчики.

Ваше агентство зовнішньої реклами “Еліт”.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.