materialy dlya naruzhnoj reklamy

З чого роблять рекламні вивіски

З чого роблять рекламні вивіски – теорія, практика і матеріали для зовнішньої реклами

Коли мова заходить про зовнішню рекламу кваліфіковані фахівці, перш за все, обумовлюють особливості інженерної конструкції. При цьому є свої особливості, з чого роблять рекламні вивіски. На ринку представлені різноманітні матеріали для виготовлення зовнішньої реклами, всі вони відрізняються плюсами і мінусами. Саме про них сьогодні піде мова. Звичайно ж, ми будемо розповідати про всі доступні можливості і матеріалах для вивісок.

З чого роблять все-таки рекламні вивіски

Коли мова йде про розрахунок ціни на вивіску, практично неможливо сказати загальну вартість, яка буде справедлива для всіх випадків. Якщо ви хочете замовити рекламну вивіску, враховуйте, що будь-які подібні роботи індивідуальні. Хоча б щодо вибору матеріалів для зовнішньої реклами. Рекламне агентство «Еліт» підбирає сировину виходячи з доцільності, особливостей установки і експлуатації.

Тут важливо знати технічні характеристики матеріалів і правильно їх підібрати щодо конкретного завдання, умов установки, експлуатації та побажань замовника. Є й нові пропозиції та технології. Такі роботи обійдуться дорожче, але вони об’єктивно краще, хоча поліпшення якості не завжди потрібно. Наші замовники часто прагнуть знизити вартість робіт, а це комплексне завдання. Вона має на увазі об’єднання інженерного проектування, дизайну та розрахунків конкретної вивіски.

Матеріали для зовнішньої реклами повинні підбиратися на етапі виготовлення дизайну. Тоді в цьому випадку бюджет буде дійсно оптимальним. Кваліфіковане агентство зовнішньої реклами зазвичай це робить за клієнта, надаючи йому для затвердження готовий варіант. Тим не менш, ми рекомендуємо дізнатися особливості використаних матеріалів для зовнішньої реклами.

Пластики – акрил, оргскло і полікарборнат

Найпоширенішими типами пластика вважаються тільки два – оргскло і акрил. Вони підходять, перш за все, для виготовлення світлових коробів. Недоліком акрилу є крихкість. Якщо існує ймовірність, що акрил не витримає умов експлуатації (наприклад, у великому світловому коробі), то використовують більш міцний і дорогий полікарбонат. Альтернативою цих матеріалів вважається листової ПВХ, його фізичні характеристики знаходяться між полікарбонатом і акриловим склом.

Вывеска из пластика и металла
Внутрішні вивіски менш вимогливі до якості пластика. Їх роблять, часто поєднуючи різні матеріали, але, як правило, не робиться підсвічування.

Плюсом акрилу є висока світлова прозорість і експлуатаційні характеристики. Якісний і дорожчий акрил зберігає первинний зовнішній вигляд протягом всього терміну експлуатації. Його завжди використовують для виготовлення об’ємних літер. Йому легко надати форму при відносно невеликому нагріванні і склеїти діхлоретаном. У рекламному виробництві можна зустріти і новий рідкий акрил, зазвичай його використовують для виготовлення об’ємних елементів. Але це рідкісний матеріал для рекламних вивісок.

При цьому потрібно враховувати, що крихкість акрилу зростає з пониженням температури. При найменшій ймовірності ушкоджень вивіски в процесі експлуатації використовують полікарбонат, який також піддається термічній і механічній обробці. Це відмінний матеріал для обклеювання плівкою і фарбування. ЛФМ на полікарбонат лягають рівно і зберігають свій зовнішній вигляд протягом всього терміну експлуатації.

Ще одним варіантом пластика, відповідним для вивісок, вважається спінений ПВХ. У продажу запропонований продукт товщиною 1-20 мм. Також є фарбований в масі ПВХ товщиною 3-6 мм. Недоліком ПВХ є його крихкість, високий коефіцієнт лінійного розширення при перепаді температур «літо-зима». ПВХ швидко тріскається і жолобиться. Причому чим тонше і дешевше лист, тим це проявляється частіше. Кольоровий пластик ПВХ досить швидко вигорає на сонці.

Деякі рекламні агентства пропонують ще один матеріал для зовнішньої реклами – стільниковий поліпропілен. Він дешевий, має малу масу, не горить і стійкий до кліматичних змін. При цьому відрізняється високою гідрофобністю і стійкістю до УФ-випромінювання. Відмінно обклеюється плівкою або забарвлюється. Його часто застосовують для невеликих вивісок і світлових коробів завдяки непоганому светопропусканию.

Метали – алюміній і сталь

Незважаючи на те, що метали рідко використовуються в якості матеріалів для зовнішньої реклами, все-таки металеві, а саме алюмінієві вивіски зустрічаються часто. Для виготовлення висотних конструкцій часто використовується листовий алюміній, пофарбований в заводських умовах. Така конструкція прослужить дуже довго без необхідності оновлення і ремонту. Недоліком цього матеріалу для зовнішньої реклами є висока ціна.

Алюминиевая вывеска
Алюмінієва вивіска

У продажу є листи товщиною 0,6-1 мм розміром 1220 * 3050 мм. Цей вид матеріалу доступний у версії анодований під золото або срібло.

Анодированная алюминиевая вывеска
Анодована алюмінієва вивіска

Крім алюмінію часто застосовують і листову сталь. Найбільш популярна оцинкована сталь, так як вона захищена від корозії, в рідкісних випадках (переважно через високу ціну) використовують нержавіючу сталь. Оцинковані сталеві листи часто використовуються з магнітним вінілом для виготовлення інформаційних табло з можливістю зміни рекламного блоку. При цьому на сталевий лист більш трудомістке наносити фарбу і плівки.

Вывеска из стали
Вивіска зі сталі

Сталь часто використовується в якості декору холодного кування в ретровивісках. Для захисту від корозії застосовують молоткові і інші спеціалізовані фарби. Сталева вивіска вимагає догляду і поновлення, але вона може прослужити більше ста років.

vyveska s kovkoj

Вінілові тканини

Вінілові тканини використовуються для виготовлення тентової, банерної та онінговой реклами. Менш міцна з усіх видів банерна тканина, її використовують для виготовлення банерів, рекламних щитів, прапорів, плакатів. Вона відноситься до матеріалів «блек-аут», тобто не може використовуватися для світлових коробів.

vyveska iz bannernoj tkani

Тентова тканина застосовується для укриття козирків, маркізів і тентів. Для цих же конструкцій використовується онінговая тканину. Її основна перевага – «робота на просвіт», тому її часто застосовують і для вивісок з внутрішньою підсвіткою. Крім тентів онінговую тканину використовують для виготовлення світлових коробів великого розміру з обклеюванням без стиків.

Вінілова тканина може відрізнятися за щільністю, цей показник варіюється в межах діапазону 250-500 к / кв. м. Якість залежить не тільки від щільності, але і міцності поліестерової плівки, що використовується у виробництві вінілу, тому тонкі вініл можуть бути міцніше більш щільних.

Вінілові плівки

Для виготовлення вивісок використовують каландірованную і литу вінілову плівку. Перша має більш прийнятну вартість, друга більш міцна і довговічна. Лита плівка використовується для нерівних поверхонь і рекламних конструкцій підвищеної якості.

Крім згаданих у продажу є світловідбиваючі, транслюцентних (светопроводящие), флуоресцентні, магнітні та інші спеціальні вінілові плівки. Клейкий вініл може відрізнятися по виду клеїть шару – з вмістом розчинників і на водній основі. Це враховується при відстеженні сумісності матеріалів. Клеї на водяній основі вважаються екологічними, але, по досвіду, набагато менш міцні і надійні. Таку продукцію не використовують для обклеювання кузовів автомобілів або нерівних поверхонь.

На особливу увагу заслуговує магнітний вініл. Він зроблений на гумовій основі з домішкою заліза і ламінується плівкою різних кольорів. Цей вид матеріалу для зовнішньої реклами використовується в якості основи для нанесення принтів методом шовкографії і обклеювання плівками.

Тонкі магнітні вініл застосовується для виготовлення наклейок на холодильник та інші металеві поверхні. Для автомобілів використовується матеріал товщиною 0,8 мм.

Спінений поліуретан

Часто використовується в якості матеріалу для зовнішньої реклами спінений поліуретан. Він виготовляється за схожою технологією, що і спінений ПВХ. За структурою нагадує полімерну піну, яка може мати різну щільність – від 100 до 1000 кг на кубометр. Його застосовують для виготовлення об’ємних вивісок і обробляють за допомогою піскоструминної машини або фрезерного верстата.

Дерево

Дерево застосовується рідко, частіше для виготовлення інтер’єрних вивісок. Іноді можна побачити дерев’яні вивіски в провінційних ресторанах або в пабах. До оригінально обробці відноситься епоксидної смоли. Як добавки можна використовувати люмінесцентний пігмент, що світиться в темряві. Така вивіска буде виглядати оригінально і не вимагати підключення до електрики. Правда, інтенсивність світіння буде протягом темного часу доби затухати.

wood signs

Коли ви замовляєте зовнішню рекламу, рекомендуємо поцікавитися, з чого роблять рекламні вивіски в обраному рекламному агентстві. Головне, щоб більш низька ціна не обернулася невеликим терміном експлуатації і невисокою міцністю конструкції.

Рекомендуємо також статті на цю тему:

  • Як роблять об’ємні букви і особливості 3D-вивісок
  • Вивіски з бетону
  • Вивіски з дерева
  • Варіанти лайтбоксів: різні форми і кріплення
  • Iнтер’єрні вивіски
  • Вивіски з металу
  • Ретро-вивіски
  • Кутові вивіски
  • Для торгових центрів: Банери і мега-лайтбокси в інтер’єрної рекламі
  • Для супермаркетів: базовий пакет інтер’єрної реклами.

Удачі в просуванні,

ваше агентство зовнішньої реклами «Еліт».

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *