Зовнішня реклама для супермаркетів

Зовнішня реклама для супермаркетів: базовий пакет інтер’єрних вивісок

На даний момент середня площа супермаркету досягає 1000 кв. метрів торгового залу. Для зручності орієнтування покупців використовуються різні покажчики і вивіски, які представляють собою базовий пакет інтер’єрних вивісок. Зовнішня реклама для супермаркетів відрізняється різноманітністю. Всередині одного магазину можуть бути встановлені вивіски, лайтбокси, покажчики, роздільники, щити та цифрові вивіски. Чим краще продумана реклама всередині магазину, тим більше покупок роблять відвідувачі.

Наружная и интерьерная реклама для супермаркетов
Зовнішня та інтер’єрна реклама для супермаркетів

Зовнішня реклама супермаркету починається з вуличної вивіски

Вулична вивіска – це найважливіший елемент зовнішньої реклами супермаркету. Зазвичай вона виконується як мега-конструкція зі змішаними функціями. Комплекс рекламних виробів на вулиці вирішує завдання освітлення, покажчика. За допомогою дахової конструкції або стели привертають покупців на великій відстані. Для зручності в великі приміщення може бути зроблено кілька входів, тематичне призначення яких зазначається лайтбоксами, сіті-лайтами або індивідуальними вивісками біля входу.

Вивіска магазину всередині магазину

Зазвичай йдеться про спеціальні вивісках відділів всередині супермаркетів. М’ясна лавка, кондитерська або молочний кіоск, будь-який з видів діяльності потрібно виділити. Це робиться за допомогою вивісок з підсвічуванням і без неї, в залежності від умов освітлення в магазині.

Рекламні світяться колони і стіни

Лайтбокси в якості роздільників простору в інтер’єрної та зовнішньої реклами для супермаркетів – це майже новинка. Знімні зображення допоможуть забезпечувати рекламну підтримку продажу товару по акції і запропонувати рекламні площини дистриб’юторам.

Цифрові вивіски

Цифрові вивіски на LED-панелях все частіше зустрічаються в супермаркетах. На них можна виводити статичну або динамічне зображення. Зображення може змінюватися в залежності від покупця, якщо панель працює, наприклад, спільно з камерою HIKVISION. Найпопулярнішими є маленькі цифрові вивіски, встановлені поруч з певним товаром. Найдорожчими виробами залишаються цифрові стіни, цей вид обладнання для цифрової зовнішньої реклами більше популярний у торгових центрів.

 

Удачі в просуванні,

ваше агентство зовнішньої реклами «Еліт».

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *