Зовнішня реклама магазинів в Нью-Йорку

Зовнішня реклама магазинів і вивіски бутиків в Нью-Йорку

На відміну від Парижа Нью-Йорк не боїться експериментів. Тут можна зустріти і новітні вивіски, які не мають аналогів, і гігантські конструкції. Ми вже розповідали про 3D-вивіски Coca-Cola, сьогодні віртуально прогуляємося по Бродвею і Тайм-скверу. Будь-яка зовнішня реклама магазинів – це приклад для наслідування, як буквально схопити увагу потенційного клієнта.

Наружная реклама магазинов на Тайм-Сквер в Нью-Йорке
Зовнішня реклама магазинів на Тайм-Сквер у Нью-Йорку

Звичайно, атмосфера і вивіски Нью-Йорка кардинально відрізняються від будь-якого європейського міста. Гігантські лайтбокси, інтерактивні вивіски різних форматів і, звичайно, об’ємні букви, які прикрашають фасади. Незважаючи на те, що все виглядає дуже яскраво на вулицях Нью-Йорка, вони гармонійно вливаються в це медійний простір. Багато з вивісок, як ми вже писали, є культурним надбанням і не тільки в США.

Якщо робити рекламу на Тайм-Сквер – то величезну

До реклами в Нью-Йорку, щоб її помітили, пред’являється три вимоги – яскраві кольори, великі розміри і підсвічування. Виходячи з цього, можна вибирати підходящий варіант. Коли російська система перекладів «Монеточка» з’явилася на Тайм-Сквер – це стало цілою подією, висвітлюються ЗМІ. Дійсно, розміщення в центрі Нью-Йорка рекламної конструкції – це не тільки дуже дороге задоволення, але і крок в світ великого рекламного бізнесу.

Способи та методи реклами, які можна побачити в США, застосовні і в Києві. Але … існують свої обмеження. Обмеженням виступає, перш за все, вартість. Тому наше агентство зовнішньої реклами завжди пропонуємо оптимальну інженерну конструкцію, яка:

  • матиме оптимальну вартість;
  • ефективно залучає клієнтів;
  • вражає запам’ятовується формою і конструкцією, гармонійно вписану в навколишній міський простір.

Мега-конструкції в Києві – яка потрібна зовнішня реклама магазину і бренду

США є відмінним прикладом використання реклами глобальними компаніями для просування брендів. Мова не йде про конкретну вивісці з підсвічуванням для невеликого магазину, а про те, щоб стати відомою і пізнаваною компанією в країні і навіть світі. Саме з цієї точки зору у наших клієнтів є чудова нагода скористатися вже готовими методами просування, вибравши відповідну конструкцію в Нью-Йорку або Лас-Вегасі і встановивши подібну зовнішню рекламу магазину в Києві.

Наше агентство може реалізувати найскладніші проекти, включаючи установку внутрішніх і зовнішніх вивісок на етапі будівництва торгових центрів.

 

Удачі в просуванні,

ваше агентство зовнішньої реклами «Еліт».

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *