arhitekturnaya vyveska mgazina fendi

Зовнішня реклама – приклади у странах світу

Модна зовнішня реклама – приклади у різних містах світу

Класична вивіска може виглядати по-різному в різних країнах світу. Це залежить від безлічі факторів, включаючи дизайн-код міста, традиції архітектури, моду, що сформувалася на подібні конструкції. Наприклад, французька зовнішня реклама – приклади, якою є у нашому фотоальбомі – відрізняється простотою та елегантністю. У Парижі часто можна зустріти за нашими мірками найдешевші вивіски. Це банерні розтяжки, маркізи (козирки на вітрини) та наклейки на вікна. Причому це явно інтригуюче і цікаво.

Не потрібно копіювати, але можна набирати досвіду

В окремих випадках наші замовники вважатимуть зовнішню рекламу в Парижі дуже простою, при цьому захоплюються затишком малих торгових вулиць. Багато хто хотів би рекламувати себе за допомогою мега-вивісок, але заважає не тільки фінансовий фактор, а й недоступність послуг на ринку України.

З боку агентства зовнішньої реклами можемо сказати, але не на всі конструкції є бажаючі та конкретні замовники, тому наша пропозиція розрахована на зовнішню рекламу, популярну в нашій країні.

Якщо в Парижі модними вважаються козирки на бутіках та величезні цифрові вивіски на великих торгових центрах, то в Лондоні багато сіті-лайтів, лайтбоксів та світлових коробів. Але при дуже симпатичному дизайні конструкція цих виробів дуже проста. Зовнішня реклама – приклади якої у різних містах можна подивитися нижче – відрізняється за стилем та виконанням. Є й класичні вивіски, але переважно вони визначаються смаком власників магазинів у конкретній країні.

Наприклад, наші замовники прагнуть замовити об’ємні літери для дахової конструкції. У Китаї мегавивіскою буде вважатися стела в центрі міста, а в США – величезний цифровий щит на Тайм-Сквер.
Кожен прототип може стати основою ефективної вивіски

При цьому кожен прототип зовнішньої реклами – приклад якого показаний на наших фото – може бути взятий за основу рекламної конструкції. Її не тільки можна адаптувати до поточних завдань, але й поєднати з іншим варіантом. Наприклад, козирки на вікнах популярні у ресторанів, які розміщені в історичній частині Києва. Банерні розтяжки – це універсальні недорогі вивіски для магазинів, автосалонів та салонів краси, що допомагають приховати недоліки фасаду та вітрини. Навіть великі архітектурні вивіски можна продати в малому масштабі, використовуючи для обробки доступні фасадні панелі.

Наше агентство зовнішньої реклами має великий досвід роботи з прототипів та реалізує будь-яку вашу ідею. Ми завжди поряд з вами!

Ваше агентство зовнішньої реклами «Еліт».

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *